Została postawiona diagnoza problemów w Twojej firmie. Teraz kluczem jest odpowiedni plan naprawczy. Właśnie tak powstał projekt. Jego głównym założeniem jest usprawnienie funkcjonowania organizacji. Jednocześnie stanowi rozwiązanie, które przybliży Twoją firmę do realizacji postawionego celu. Jednak doskonale wiesz, że bez pomocy doświadczonych pracowników, słowa te nieprędko ujrzą światło dzienne. Wcale nie musi tak być! Zleć zarządzanie projektami specjalistom z firmy CrossHR. Przekonaj się, dlaczego warto to zrobić.

Project Management, czyli…

Stanowiska, które niegdyś brzmiały bardzo zagranicznie, dzisiaj na stałe wniknęły w struktury firm w naszym kraju. Dlatego zawód Project Managera już nikogo nie dziwi. Co więcej – coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że podobny specjalista przyda się w ich firmie. Project Management to kolejne zapożyczenie z języka angielskiego. Obszarem zainteresowań działu jest projekt. Project Management zajmuje się zarządzaniem, planowaniem, realizowaniem i zamykaniem takiego projektu. Jego działania są nastawione na osiąganie celu. Specjaliści z tego działu używają do tego narzędzi, w które zostali wyposażeni: odpowiednich kompetencji, doświadczenia i wiedzy technicznej.  

Korzyści

Osoba pracująca w dziale Project Management to prawdziwy specjalista. Weźmie na swoje barki zarządzanie projektami i ich wdrażanie. Znalezienie osoby z odpowiednimi kompetencjami często wymaga czasu. Jest to niejednokrotnie poważna karta przetargowa, gdyż od powodzenia projektu zależy sukces przedsiębiorstwa. Dlatego przedsiębiorcy coraz częściej poszukują doświadczonych specjalistów w firmach zewnętrznych, takich, jak CROSSHR. Nasze działania doprowadzą nie tylko do realizacji projektów. Skupimy się na ich właściwym planowaniu, przydzielaniu zadań pracownikom i właściwym organizowaniu pracy. Jesteśmy aktywni na każdym etapie wdrażania projektu. Wszystko dlatego, że czujemy się za niego w pełni odpowiedzialni.

         

Kluczowe założenia Project Management

Słowem – kluczem działań jest cel. Jego realizacja stanowi najważniejsze założenie naszej pracy. Często wymaga to od nas przeorganizowania dotychczasowych standardów i zasad, które obowiązywały w firmie. Niejednokrotnie aspekt ten skutecznie zniechęca pracodawców do dalszej realizacji założeń. Jest to jednoznaczne z tym, że firma stanie w miejscu i przestanie się rozwijać. Nie znamy pracodawcy, który świadomie się na to zgadza. Dział Project Management jest odpowiedzialny za realizację wymagań klienta i zarządzanie projektami. W tym celu niejednokrotnie przeprowadzamy burzliwe negocjacje z dostawcami. Prowadzimy także prezentacje i szkolenia dotyczące projektu. Wychodzimy z założenia, że dobrze poinformowany pracownik przyczyni się do realizacji założeń, bo będzie znał wartość swoich działań.

Project Manager z CrossHR

Jakie kompetencje powinna mieć osoba zatrudniona w dziale Project Management? Właściwie nie musisz się nad tym zastanawiać. Specjaliści w naszej firmie mają za sobą zarządzanie projektami w wielu firmach. Oczywiście cała uwaga managera skupia się na realizacji celów, ale pytanie brzmi, jak on to robi? Potrzebne są do tego odpowiednie kompetencje. Wśród nich warto wymienić zarządzanie ludźmi. Tylko odpowiednia współpraca oparta na szczerości sprawi, że uczestnicy projektu dadzą z siebie wszystko. W związku z tym nieoceniony pakiet cech Project Managera to: otwartość, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywność. W zasadzie można tak wymieniać bez końca. Wszystko ze względu na ogrom sytuacji, których nie da się przewidzieć. Dlatego tak ważne jest doświadczenie w tej pracy.

Potrzebujesz wsparcia? Napisz do Nas!