Outsourcing HR-u to nic innego, jak zewnętrzny dział HR. Jest dedykowany firmom, które takiego departamentu nie mają lub chcą zlecić dowolny miękki proces na zewnątrz. Jako CrossHR mamy kompetencje i doświadczenie, aby przejąć odpowiedzialność za dowolny proces związany z zarządzaniem kapitałem ludzkim w organizacji.

Outsourcing HR zyskuje coraz większą popularność wśród właścicieli firm. Nie od dziś wiadomo, że przyczyną rosnącego zainteresowania tym tematem są korzyści. Wśród nich wymienia się najczęściej oszczędność czasu i pieniędzy. Jest to idealny rodzaj wsparcia w procesach zarządzania całą firmą oraz zasobami ludzkimi. Jeżeli zależy Ci na elastyczności, z pewnością znajdziemy rozwiązanie idealne dla Twojego biznesu. Zobacz, co mamy do zaoferowania.

Rekrutacja

Twoja firma się rozrasta. W związku z tym powstają nowe działy i stanowiska. Zorientowałeś  się, że należy zatrudnić osoby z odpowiednim doświadczeniem, ambicjami i umiejętnościami. Ale na tym kończy się Twoja wiedza. W tej sytuacji pomogą Ci specjaliści z firmy CrossHR. Jesteśmy zespołem, który zaprojektuje cały proces rekrutacji w Twojej firmie. Uwzględnimy posiadany przez Ciebie budżet i potrzeby. Możesz na nas liczyć w kwestii przygotowania profili kompetencyjnych kandydatów. Wykorzystamy posiadane przez Ciebie narzędzia, by stworzyć idealne środowisko rekrutacyjne. Zadbamy o dostarczenie wszelkich zasobów niezbędnych do realizacji tego przedsięwzięcia. Jako Twój przedstawiciel, weźmiemy udział w rozmowach kwalifikacyjnych. Pomożemy w wyborze odpowiedniego kandydata.

Motywacja pracowników z korzyścią dla Twojej firmy

Nie od dzisiaj znany jest łańcuszek, który funkcjonuje w każdej firmie. Zaczyna się od motywowania pracownika. W tym miejscu bardzo ważny jest dobór odpowiednich narzędzi. Tylko przemyślane działania przełożą się na zadowolenie pracownika. Kolejnym ogniwem łańcuszka są korzyści dla firmy. Bo szczęśliwy pracownik, to wydajny i zaangażowany pracownik. Niejednokrotnie przekonaliśmy się, że inwestycja w odpowiednie narzędzia motywacyjne, przełożyła się na poprawę wyników w firmie. I to nawet na poziomie 40%. Kluczem jest dokładne zbadanie potrzeb pracowników. W tym celu przeprowadzamy autorskie badania zaangażowania. Ich wyniki dają jasny obraz zmian, które wprowadzamy w struktury firmy.

Rozwój pracowników

Inwestycja w rozwój pracownika szybko się zwraca. Wśród dostępnych na rynku możliwości przewijają się słowa: szkolenie, coaching lub mentoring. Na które z nich się zdecydować?  Być może nasza odpowiedź Cię zdziwi: na żadne! Każda z wymienionych metod ma wiele zalet, ale posiada również pewne ograniczenia. Właśnie dlatego wśród usług HR naszej firmy znajdują się indywidualne plany rozwoju pracowników. W ich tworzenie włączone są trzy podmioty: specjalista z firmy CrossHR, pracownik i pracodawca. Dzięki temu odnajdujemy wspólny mianownik, który definiujemy jako cel końcowy. Chodzi o rozwój kompetencji pracownika, które będą decydujące przy wykonywaniu codziennych czynności podczas pracy. Słowem – kluczem naszych działań jest regularność.

Definiowanie kompetencji

Z wykazu kompetencji pracowniczych można stworzyć gruby elementarz. Znajdą się w nim umiejętności od A do Z. Określenie kompetencji pracownika ma ogromne znaczenie w jego rozwoju zawodowym. W tym miejscu pojawia się problem, który dotyka wielu pracodawców. Jak się okazuje, określenie kompetencji potrzebnych do pracy firmie wcale nie jest takie proste. Stanowi element obowiązkowy, jeżeli myślisz o rozwoju firmy, wsparciu pracownika i właściwym zarządzaniu. Dlatego przychodzimy z pomocą. Outsourcing to także warsztaty, na których definiujemy kompetencje pracownicze. Następny krok to wprowadzenie rozwiązań dopasowanych do potrzeb organizacji.

Zarządzanie zespołem

Manager. By opisać to stanowisko, można użyć także innych stwierdzeń. Doskonałymi synonimami są: strateg, koordynator czy lider. Pracownik na tym stanowisku powinien posiadać odpowiednie kompetencje. Jest to fundament, na którym buduje się sukces każdej firmy. W tym pomożemy Ci my. Stawiamy na rozwój kompetencji managera. Jednak nasza rola nie kończy się w tym miejscu. Obserwujemy środowisko pracownicze, którym manager zarządza. Dzięki temu diagnozujemy problemy i ułatwiamy ich rozwiązywanie.
Nasze działania skupiają się wokół managera firmy, ale także zespołu, którym zarządza. Właściwa komunikacja pomiędzy nimi, to jeden z warunków niezbędnych przy osiąganiu postawionych celów. Właśnie dlatego przyglądamy się kompetencjom i możliwościom rozwoju lidera, jak i zespołu. 

Komunikacja

Sokrates podkreślał pewne proporcje, jakimi obdarzyła nas natura. Zwrócił uwagę, że posiadamy dwoje uszu i jedne usta. W związku z tym powinniśmy podwójnie słuchać, a mniej mówić. W praktyce wcale nie jest to takie proste. Dotyczy to również wielu organizacji. Wielokrotnie proporcje te są zaburzane, co prowadzi do problemów komunikacyjnych. Jednakże niektóre problemy mogą mieć inne podłoże. Specjaliści w naszej firmie analizują komunikację nie tylko jako kompetencję, ale także jako spersonalizowane schematy działania. Dotyczy to również organizacji. Niekiedy drobne zmiany ułatwiają codzienne funkcjonowanie pracowników.

Potrzebujesz wsparcia? Napisz do Nas!